مسابقات قوی ترین مردان استان اصفهان امسال به نام استاد رحیم عسگری برگزار می شود
تاریخ : دوشنبه 9 شهریور 1394
گروه : اخبار
چکیده : دکتر حسین یارمحمدیان از برگزاری مسابقات سال جاری قوی ترین مردان استان اصفهان به نام استاد رحیم عسگری قهرمان پیشکسوت در رشته قوی ترین مردان و پاورلیفتینگ خبرداد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، مسابقات قوی ترین مردان استان اصفهان در سال جاری به نام استاد رحیم عسگری قهرمان پیشکسوت رشته قوی ترین مردان و پاور لیفتینگ برگزار می گردد.

به گفته دکتر حسین یارمحمدیان، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، به منظور قدردانی و ارج نهادن به تلاشهای استاد رحیم عسگری در سالهای متمادی حضور ایشان در ورزش قهرمانی قوی ترین مردان مسابقات امسال قهرمانی قوی ترین مردان استان اصفهان به نام ایشان نامگذاری شده است.

دکتر یارمحمدیان خاطر نشان کرد که مسابقات قوی ترین مردان قهرمانی استان اصفهان در اوایل آبان ماه در سالن پیروزی برگزار خواهد شد که به زودی جدول زمان بندی و آئین نامه مسابقات به اطلاع کلیه ورزشکاران و قهرمانان این رشته در استان اصفهان رسانده خواهد شد.

لازم به ذکر است تجلیل از پیشکسوت های رشته های مختلف بدنسازی، پاورلیفتینگ، قوی ترین مردان و مچ اندازی از سیاستهای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان در دوره جدید است و به همین منظور مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان که در مرداد ماه برگزار گردید نیز به نام استاد سعید بیضاوی قهرمان آسیا و پیشکسوت این رشته نام گذاری شده بود.