نام گذاری مسابقات قوی ترین مردان استان اصفهان به نام شهید محسن حججی
تاریخ : دوشنبه 23 مرداد 1396
گروه : اخبار
چکیده : در پی شهادت محسن حججی از مدافعان حرم اهل شهرستان نجف آباد به دست گروه سلفی - تکفیری داعش در سوریه، مسابقات قوی ترین مردان استان اصفهان که جمعه 27 مردادماه در تیران و کرون برگزار می شود، به نام این شهید والا مقام نام گذاری گردید.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، در پی اسارت و شهادت محسن حججی از مدافعان حرم اهل شهرستان نجف آباد به دست گروه سلفی - تکفیری داعش در منطقه طیف سوریه، حسین یارمحمدیان، رئیس هیات طی پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این هموطن دلیر، مسابقات قوی ترین مردان استان که جمعه 27 مردادماه در شهرستان تیران و کرون برگزار  می شود را به نام این شهید والا مقام نامگذاری کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانان واقعی شهدا هستند.

شهادت قهرمان ارزنده ایثار و شهادت، محسن حججی عزیز را به محضر تک تک عاشقان و علاقمندان به اسلام و کشور تبریک و تسلیت عرض مینمایم و از خداوند متعال استدعا دارم تا گوشه ای از اینهمه انسانیت ، شجاعت و اخلاص را نصیب ما فرماید. لذا با کسب اجازه از روح بلند و ملکوتی این عاشق سفر کرده مسابقات قوی ترین مردان استان اصفهان که در روز جمعه مورخ ۲۷ مرداد ماه در شهرستان تیران و کرون برگزار میگردد به نام مبارک شهید محسن حججی نامگذاری میگردد .

حسین یارمحمدیان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان