سمینار سه روزه تغدیه توسط هیات بدنسازی اصفهان برگزار شد
تاریخ : شنبه 25 شهریور 1396
گروه : اخبار
چکیده : سمینار سه روزه تغدیه با استقبال چشمگیر بانوان مربی اصفهانی به همت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، سمینار سه روزه تغدیه توسط مدرس رسمی فدراسیون بدنسازی و به همت هیات پرورش اندام استان اصفهان در سالن اهل البیت برگزار گردید.

در این سمینار سه روزه که از 22 لغایت 24 شهریور ماه و با حضور بیش از پانصد و سی تن از مربیان و ورزشکارن بانوی اصفهان برگزار شد، مجید گرک یراق مدرس رسمی فدراسیون مباحث، اصول تمرینات قدرتی در ورزش بدنسازی، تغذیه و مکمل ها در ورزش و طراحی تمرین بر اساس تفاوتهای جنسیتی بانوان را برای شرکت کنندگان تدریس نمود.

در روز دوم سمینار شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ضمن حضور در این سمینار از ضرورتهای ورزش همگانی برای بانوان سخن گفت.

همچنین در روز سوم با حضور دکتر هاشمی طباء ریاست اسبق سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران از تعدادی از بانوان ورزشکار تجلیل شد.

در پایان این سمینار سه روزه نیز گواهی مربیگری 41 تن از بانوان که در دوره های آموزشی قبلی هیات بدنسازی و پرورش اندام موفق به اخذ مدرک شده بودند با حضور کورش محمدی و زندآور اعضای شورای  شهر اصفهان و یارمحمدیان رئیس هیات، سرکار خانم گلی باغ نایب رئیس بانوان هیات و سایر مسئولین هیات و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به ایشان اهدا گردید.