جشن انتخاب هیات بدنسازی به عنوان هیات اول کشور و پرده برداری از یادبود شهدا برگزار شد
تاریخ : چهارشنبه 11 مرداد 1396
گروه : اخبار
چکیده : همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا علیه السلام، جشن انتخاب هیات بدنسازی استان اصفهان به عنوان هیات اول در میان هیاتهای بدنسازی کشور و پرده برداری از یادبود شهدا در کنار کاشت نهال به نام این شهیدان در محل هیات برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، در مراسمی که روز سه شنبه دهم مرداد ماه در سرای ورزشکاران و محل هیات برگزار شد، با کاشت نهال به نام دوازده شهید ورزشکار و سرداران شهید استان اصفهان از سنگ یادبود این شهدا پرده برداری شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان بلند مرتبه استان و شهر اصفهان، خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان و ورزشکاران رشته بدنسازی و پرورش اندام برگزار گردید، کسب مقام اول هیات بدنسازی استان اصفهان در کشور و در میان سایر هیاتهای بدنسازی سایر استانها گرامی داشته شد.

پس از نواخته شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی توسط یگان موزیک پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و قرائت قرآن کریم، مراسم ضرب زورخانه در ستایش حضرت علی ابن موسی الرضا برگزار گردید و سپس زیبایی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در رابطه با جنبه های فرهنگی فعالیت ورزشکاران به ایراد مطالبی پرداخت.

سپس یارمخمدیان رئیس هیات، ضمن یاد از شهدای گرانقدر به تشریح فعالیتهای هیات طی دو و نیم سال گذشته پرداخته و پس از آن حجت الاسلام سید محمد طاهری فرزند امام جمعه فقید اصفهان به عنوان یکی از اعضای خانواده های شهید حاضر در مراسم به تشریح ابعاد مختلف فرهنگی ورزش پرداخت.

آقایان دکتر سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و استاد سعید بیضاوی از قهرمانان اسبق رشته پرورش اندام و پیشکسوت این رشته نیز در ادامه به ایراد سخن پرداختند.

در پایان کلیه حضار با حضور در محل هیات بدنسازی و پرورش اندام، ضمن بازدید از مکان هیات، از سنگ یادبود دوازده شهید بزرگوار استان اصفهان پرده برداری کردند. همچنین به خانواده های شهدای گرانقدر حاضر در این مراسم یک قطعه نشان طلای یادبود رشته بدنسازی و پرورش اندام اهدا گردید.

شهدای گرانقدری که در این مراسم به نام و یاد آنان درخت کاری انجام و از سنگ یادبود آنان پرده برداری شد عبارت بودند از، شهید محمد ابراهیم همت، شهید کاظمی، شهید حاج حسین خرازی، شهید لاوی، شهید قوچانی، شهید نصر، شهید ابوعطا، شهید سمرقندی، شهید حسن غاری، شهید سید علی طاهری و شهید یارمحمدیان، این شهدا یا جزو شهدای ورزشکار ملی استان اصفهان و یا از سرداران شهید استان اصفهان بوده اند.

 


اخبار مرتبط :
حکم انتصاب (سه شنبه 9 اسفند 1401)
حکم انتصاب (پنج شنبه 4 اسفند 1401)
جلسه نهایی برنامه ریزی مسابقات مچ اندازی برگزار شد (پنج شنبه 4 اسفند 1401)
افتخار پشت افتخار ، تبریک به جامعه ورزش استان و کشور (پنج شنبه 4 اسفند 1401)
تدریس محمد جوزدانی در دوره مربیگری بدنسازی پرسنل سپاه (پنج شنبه 4 اسفند 1401)
مسابقات مچ اندازی آقایان (پنج شنبه 4 اسفند 1401)
درخشش مچ اندازان استان اصفهان در مسابقات قهرمانی جهان (پنج شنبه 4 اسفند 1401)
تبریک به جامعه ورزش استان و کشور (پنج شنبه 4 اسفند 1401)
تبریک به جامعه ورزش استان و کشور (پنج شنبه 4 اسفند 1401)
با حضور رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی  قرعه کشی دومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام کشور برگزار شد (پنج شنبه 4 اسفند 1401)
تبریک به جامعه ورزش استان (پنج شنبه 4 اسفند 1401)
تبریک به جامعه ورزش استان و کشور (پنج شنبه 4 اسفند 1401)
قضاوت داوران استان اصفهان در مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس (پنج شنبه 4 اسفند 1401)
ابلاغ ( چهارشنبه 26 بهمن 1401)
نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری: رفتار و منش پهلوانی باید در جامعه ورزشی گسترش یابد ( چهارشنبه 26 بهمن 1401)
تیم های استان اصفهان در رشته های زیرمجموعه پرورش اندام به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند. (پنج شنبه 20 بهمن 1401)
حضور محمد جوزدانی رئیس هیات بدنسازی استان در محل وزنکشی مسابقات زیرمجموعه پرورش اندام قهرمانی کشور در قم (پنج شنبه 20 بهمن 1401)
اطلاعیه/مدارک مربیگری درجه۳بدنسازی و فیتنس صادر شد. (پنج شنبه 20 بهمن 1401)
تبریک به جامعه ورزش پرورش اندام استان اصفهان ( چهارشنبه 19 بهمن 1401)
جلسه کمیته فنی پرورش اندام استان با ریٔیس هیات ( چهارشنبه 19 بهمن 1401)
12345