برای اولین بار تیم مچ اندازی استان اصفهان در تمام رده ها قهرمان کشور شد
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1396
گروه : اخبار
چکیده : در مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور که در شهر شهمیرزاد استان سمنان برگزار شد، تیم هیات بدنسازی استان اصفهان با اقتدار و برای اولین بار در تمامی رده ها قهرمان کشور شد.

به گزارش هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، تیم مچ اندازی این هیات در مسابقات قهرمانی کشور که از تاریخ چهارم لغایت ششم مرداد ماه در شهر شهمیرزاد استان سمنان برگزار می شد با اقتدار در تمامی رده ها و برای اولین بار قهرمان کشور شد.

در این مسابقات تیم استان اصفهان با 26 شرکت کننده و در 56 ورودی در دسته بزرگسالان آقایان در راست دست و چپ دست مفام اول، در دسته جوانان و امید آقایان در راست دست و چپ دست مقام اول و در دسته پیشکسوتان آقایان مقام دوم کشور را بدست آورد.

در نهایت و در رده بندی نهایی، تیم استان اصفهان مقام اول، تیم آذربایجان شرقی مقام دوم و تیم سمنان به مقام سوم کشور دست یافتند.

بدین ترتیب تعداد مدال های کسب شده توسط تیم اعزامی از سوی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان به مسابقات قهرمانی کشور، 14 مدال طلا، 12 مدال نقره و 8 مدال برنز می باشد.

این برای اولین بار در تاریخ مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور است که تیم استان اصفهان در رده بندی نهایی حایز مقام اول در مجموع تیمی کل مسابقات شده است.

 

 


اخبار مرتبط :
اخبار مرتبطی یافت نشد