دعوت از مردم و ورزشکاران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
تاریخ : چهارشنبه 31 خرداد 1396
گروه : اخبار
چکیده : رییس و اعضا هیات بدنسازی و پرور ش اندام استان اصفهان از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان ،حسین یارمحمدیان رییس و اعضا این هیات با انتشار پیامی از عموم مردم به ویژه ورزشکاران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند،،

متن این پیام به این شرح است:
ماه مبارک رمضان، ماه تقرب به حضرت حق، مبارزه با نفس و شکست استکبار درون و بیرون و فصل زیبای همدلی و وحدت مسلمانان در پرتو ضیافت الهی، به روزهای پایانی خود نزدیک شده و دیگربار طنین نوای حضرت امام خمینی(ره) به گوش می‌رسد که فرمود: «روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است».

ملت قهرمان ایران که به حمدالله در سی‌وهشت سال گذشته در مسیر تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی زیر سایه رهبری داهیانه امام راحل عظیم‌الشأن(ره) و مقام معظم رهبری؛ حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) گذر کرده است و امروز به‌عنوان ساکنین ام القرای جهان اسلام، الگو و اسوه تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان شناخته می‌شود و در وضعیت حساس و سرنوشت‌ساز منطقه در خط مقدم پیشرفت، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی قرار دارد.

این روزها و در شرایطی که تفکر تکفیری با حمایت مادی و معنوی حکومت‌های مرتجع و قبیله‌ای منطقه و در پوشش گروه‌های تروریستی مانند داعش، القاعده، النصره و... به‌عنوان زاده‌های شوم آمریکا و صهیونیسم جهانی، درصدد نابودی تفکر اسلام ناب و گسترش اسلام آمریکایی می‌باشد، حضور، ایستادگی و همدلی ملت ایران و نیروهای مسلح غیور سیلی محکمی بر آنان وارد می‌آورد.

این حضور همیشگی مردم پیام روشنی به صهیونیستم جهانی می‎دهد که در صورت هرگونه اقدام علیه کشور عزیزمان با جواب سخت‎تر مواجه خواهند شد و این ایستادگی ملت ایران موجب دلگرمی و حمایت از گروه‎های مختلف آزادی‌خواه در سراسر جهان و تضعیف و نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود.

پیام ماه عزیز رمضان خروش و خیزش جهانی علیه ظلم، استبداد و استکبار است و با توجه به وقایع اخیر در منطقه ضروری است همه مسلمانان بار دیگر همدل و متحد با یکدیگر برای مسأله اول جهان اسلام یعنی رهایی قدس عزیز از چنگال رژیم جعلی صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

این‌جانب حسین یارمحمدیان ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت همه مردم ایران اسلامی و مسلمانان غیور و سرافراز سراسر عالم در ماه ضیافت الله، در جهت اجرای منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی از عموم آزادی خواهان جهان به‌ویژهورزشکاران ، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان عزیز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جوانان و نوجوانان عزیز درجای جای استان پهنناور اصفهاندعوت می‌کنم با شرکت گسترده در راهپیمایی باشکوه روز قدس، دیگربار اوج اقتدار و همگرایی آزادی خواهان جهان و به‌ویژه امت اسلامی در این مسئله مهم و اساسی را به نمایش بگذراند و موجبات شادمانی وجود مطهر و مقدس امام عصر (عج) را فراهم آورند.


منتطر حضور با شکوه شما هستیم


میلاد تاجری (مدیر امور رسانه ای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان)

 

 


)


اخبار مرتبط :
اخبار مرتبطی یافت نشد