دعوت برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن
تاریخ : چهارشنبه 20 بهمن 1395
گروه : اخبار
چکیده : دکتر حسین یارمحمدیان و اعضا خانواده بزرگ هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان برای حضور پرشور در راهپیملیی یوم اله 22 بهمن از همگان دعوت به عمل آوردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان ، رییس ، و اعضا خانواده بزرگ این هیات برای حضور پرشورو گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند. متن این دعوتنامه به شرح زیر است:

ولقد ارسلنا موسی بایاتنا ان اخرج قومک من الظلمات الی النور و ذکر هم بایام الله ان فی ذلک لایات لکل صبار شکور؛‌ و ما موسی را با آیات خود فرستادیم و (دستور دادیم) قوم خودرا از ظلمات به نور بیرون آر و ایام‌الله را به انها یادآوری کن که همانا در این (یادآوری) برای آنان که اهل صبرو شکرگزاری باشند نشانه‌ها و عبرت‌هایی است.
یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یاد آور ایامی است که مردم غیور با رهبری عالمانه حضرت امام راحل قدس الله نفس الزکیه و با همراهی مردم صبور و شکور ایران بر طاغوت زمان که از ایادی شیطان بود غلبه کرد.پیروزی که تجلی دیگری از آیه شریفه مطلع کلام است که خود سراسر پیام روشن است و هدایت بخش پیروی از ولایت فقیه و رهبری عزیز ، صبر در مصائب و تکلیفی است که قران کریم در ادامه ذکر و گرامی داشت ایام الله امر به آن فرموده است در واقع از آغاز نهضت تا به امروز ، همین صبرو استقامت ملت رشید ایران و رهبران آن بوده که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده، انقلابی که همواره مورد هجمه مستکبران قرار داشته است.
کودتا، ایجاد اختلافات قومی، مذهبی، جنگ تحمیلی، تحریم‌های غیر انسانی تنها بخشی از توطئه‌هایی هستند که طاغوت‌های دوران ما علیه حرکت توحیدی و ترقی خواهانه ملت ایران بکار گرفته اند. کیست که نداند که دستگاه عریض و طویل رسانه‌های غرب هرروز چه هجمه اغواگرایانه و چه تصویر وارونه‌ای از جامعه اسلامی ما به مخاطبان خود القا می‌کند؟ و در عین حال کیست که عزت و شرافت این ملت بزرگ را درهمین عرصه‌های نابرابر ندیده باشد؟
هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان از کلیه ورزشکاران ، مربیان ، و کلیه آحاد مردم شهید پروراستان سرافراز اصفهان  دعوت می‌نماید تا  یکبار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب را مایوس نموده و برافراز حضور پر شور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن مایه وحدت، همدلی و دوستی فی مابین آحاد مختلف کشور شوند تا درس دیگری باشد برای همه  جهانیان،انشااله

 

 

میلاد تاجری (مدیر امور رسانه ای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان).

 


اخبار مرتبط :
اخبار مرتبطی یافت نشد