مراسم تودیع و معارفه رییس سابق و جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان برخوار برگزار شد
تاریخ : یک شنبه 17 بهمن 1395
گروه : اخبار
چکیده : در حاشیه این مراسم از قهرمانان این شهرستان تجلیل به عمل آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان ،طی برگزاری مراسمی که در تالار نگین شهر دستگرد برخوار انجام گردید ،مراسم تودیع مجتبی محمدی رییس سابق هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان برخوار انجام و احسان صادقی به جای وی سکان دار هیات بدنسازی و پرورش اندام این شهرستان شد .

در این مراسم که مسئولین شهرستان برخوار،رییس و اعضا هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان و قهرمانان رشته های زیر مجموعه هیات شهرستان برخوار حضور داشتند از زحمات مجتبی محمدی که به عنوان دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان انتخاب شده و به دلیل مشغله کاری از سمت خود استعفا داده بود به صورت ویژه از طرف مسئولین حاضر در جلسه و باشگاه داران شهرستان برخوار تجلیل به عمل آمد و برای رییس جدید هیات برخار آرزوی موفقیت شد .

همچنین در حین برگزاری این مراسم از قهرمانان شهرستان برخوار و میهمانان با اهدای لوح سپاس و قاب تقدیر شد.

گفتنی است مجتبی محمدی که بنیانگدار هیات در شهرستان برخوار محسوب میشود  طی 9 سال ریاست بر هیات  این شهرستان تعداد 23 اعزام به مسابقات مختلف استانی،5 مرتبه اعزام به مسابقات کشوری را در کارنامه خود داردکه حاصل آن 17 کاپ استانی و 3 کاپ قهرمانی کشور در رشته های مختلف میباشد  .

همچنین طی این 9 سال 17 دوره مسابقات داخلی شهرستان ،12 میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاههای استان و یک میزبانی کشوری پرورش اندام در سال 90 را در کارنامه خود ثبت نموده است .

در حال حاضر شهرستان برخوار 35 قهرمان رشته های مختلف استانی ،3 قهرمان تورنمنتهای بین المللی و یک قهرمان آسیا را دارا میباشد که هر کدام بارها موفق شده اند عناوین قهرمانی را کسب نمایند .

 

برای مشاهده گزارش تصویری این مراسم بر روی لینک زیر کلیک و یا به گالری تصاویر مراجعه فرمایید:

 

http://www.ebb1.ir/fa/photos.aspx?AlbumID=150


اخبار مرتبط :
اخبار مرتبطی یافت نشد