جلسه پیشکسوتان .هیات برگزار شد
تاریخ : دوشنبه 22 آذر 1395
گروه : اخبار
چکیده : با حضور رییس هیات و پیشکسوتان و برخی اعضا جلسه پیشکسوتان هیات برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان ،عصر دوشنبه 22 آذرماه 95 در محل ساختمان هیات ،جلسه پیشکسوتان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان برگزار گردید.

در این جلسه که اکثر پیشکسوتان و مو سفیدان رشته های این هیات حضور داشتند ،ابتدا دکتر حسین یار محمدیان گزارشی از عملکرد چند ماهه خود و مسائل پیش روی هیات بیان نمود و ابراز امید واری کرد که با استفاده از تجربیات این بزرگان بتوان امور جاری هیات را بهتر اجرا کرد .

پس از وی نیز نوبت به پیشکسوتان و حاضرین به جلسه رسید تا نطرات خود را بیان نمایند .در این جلسه پیشکسوتان از زحمات بی دریغ دکتر حسین یارمحمدیان  طی 18 ماه گذشته و تلاش ایشان برای بهبود اوضاع رشته های هیات و مدیریت بی سابقه ایشان در ادوار مختلف هیات تشکر نمودند .

در این جلسه مقرر گردید که با همکاری پیشکسوتان و هیات آرشیوی از افتخارات این عزیزان  تهیه وبه صورت نمایشگاهی به معرض دید عموم برسد .

همچنین به کلیه پیشکسوتان این هیات که در جلسه حضور داشتند کارت پیشکسوتی اهدا گردید که از این به بعد به راحتی بتوانند در مسابقات و مراسمات هیات تردد نمایند.

همچنین از دیگر مقررات این جلسه نیز میتوان به اهدای کارت سانس رایگان استخر کوثر ملک شهر اشاره نمود که از این به بعد دوشنبه های هر هفته اعضا هیات میتوانند از این سانس بهره مند گردند.

 

میلاد تاجری (مدیر امور رسانه ای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان )


اخبار مرتبط :
اخبار مرتبطی یافت نشد